aarrow-animation-downarrow-background arrow-down arrow-left arrow-rightarrow-upcheck check chevronArtboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding minusnotification-closepause-solidplay-arrow plusradio search-glass third Video bekijken
mail Contact

10 jaar VILLA5. Alles wat we niet hebben gedaan, maar jij wel moet doen.

We bestaan dit jaar tien jaar en worstelden met de vraag: hoe groots pakken we dit aan? Intern waren we er snel uit: we moeten dit samen vieren. Geloof ons, dat hebben we gedaan. In september gingen we met het hele team drie dagen naar Groningen. Dat heeft Groningen geweten.

 

Meer dan een mijlpaal: jouw jaar vol kansen

Hoe biedt een jubileum – of het even stilstaan bij de geschiedenis van je bedrijf – kansen? Een jubileum is niet alleen een mijlpaal, maar ook een kans om je merkverhaal en het contact met klanten te verdiepen. Door een heel jaar lang in te zetten op verschillende contentvormen, kun je je merk nog sterker op de kaart zetten. Dat is althans wat we tegen elkaar zeiden:

‘Een jubileum biedt volop kansen om een jaar lang waardevolle en boeiende content te creëren die klanten betrekt en veel van je bedrijf laat zien. Het is je ideale haakje!’

‘Ja!’ zeiden we, waarna we de rest van het jaar voornamelijk druk zijn geweest met onze klanten. Want zo gaat het met marketingbureaus: je eigen marketing en promotie is vaak het kind van de rekening.

We delen graag alles wat we zouden hebben gedaan, als we minder druk waren geweest. Pak je kans en doe er je voordeel mee!

Jouw jubileum: een heel jaar content!

Vul je socials met boeiende content. Denk bijvoorbeeld aan thema’s als:

> Terugblikken op de hoogtepunten
Deel elke maand een terugblik op bijzondere momenten in de geschiedenis van je bedrijf.

> Medewerkers in de schijnwerpers
Laat je trots zien met portretten van je team. Persoonlijke verhalen en herinneringen geven een uniek inkijkje in je bedrijf én versterken je employer branding. Mooi meegenomen: Je laat aan werkzoekenden zien waarom jouw collega’s zo loyaal zijn.

> Klantverhalen delen
Jij groeit, en jouw klanten – misschien inmiddels zelfs partners – groeien met je mee. Deel die waardevolle verhalen en laat zien hoe jullie samen vooruitgaan.

> Speciale acties en jubileumaanbiedingen
Organiseer elke maand een unieke actie, zoals een korting, speciale bundel, of winactie.

> Toekomstvisie en innovatie
Deel je visie voor de komende jaren en bespreek toekomstige doelen en ambities, zoals duurzaamheid, de implementatie van artificial intelligence of hybride personeelsmodellen. Dit geeft volgers een kijkje in de toekomst en versterkt je merk.

Naast het vullen van je contentkalender en je socials zijn er ook andere manieren om je verhaal te vertellen.

> Vertel je verhaal! Maak een jubileumboek

Het is niet zomaar een boek; maar een kunstwerk dat je merk uitdraagt. Zo’n boek geeft je een unieke kans om het verhaal van je bedrijf te vertellen en waardevolle lessen en mijlpalen te delen. Een jubileumboek laat zien wie je bent, waar je in gelooft en welke successen je hebt behaald. Het is ook tof om uit te delen aan collega’s. Een jubileumboek kan zelfs deel uitmaken van de onboarding van nieuwe medewerkers. 

> Rol een nieuw logo uit

Een sterk merk begint bij een herkenbaar logo. Daarom moet elke wijziging aan je logo doordacht zijn. Een jubileum is het perfecte moment om je logo in een nieuw jasje te steken. Een speciale editie, uniek voor dat ene jaar.

> Deel exclusieve inhoud

Dit is meer een marketingtactiek, maar gebruik de energie rond je jubileum om nieuwe hoeksteeninhoud te ontwikkelen. Haal inspiratie uit de geschiedenis en maak iets waardevols voor je contentkalender. Bijvoorbeeld een “Top 10 sociale mediatrends van het afgelopen decennium”. Ga nog een stap verder en verplicht jezelf ertoe om elk jaar soortgelijke content uit te brengen als onderdeel van je jubileumviering.

> Sta eens stil en kijk in de spiegel

Je kunt van alles doen, maar even stilstaan is ook belangrijk. Past mijn verhaal en uitstraling nog bij wie we zijn of willen zijn?

Is dat niet het geval? Dan weet je ons te vinden. Vier je binnenkort een jubileum en heb je hulp nodig? Schakel onze creatieve denkers en doeners in!

Hulp nodig bij het vieren van jouw feestje?
Dit is een test
Video bekijken
Bekijk case
Bekijk bericht
Bekijk pagina
Google maps